Rabu, 24 November 2010

Penantian Keputusan Peperiksaan Sesi Julai-November 2010 & Keputusan Penempatan Kolej

Sedar tak sedar lagi 2 minggu keputusan peperiksaan bagi sesi Julai-November 2010 akan keluar. Gementar , takut dan semua perasaan bercampur-baur. Dapat ke aku mencapai 3.0 ke atas??? Emm….insyaAllah….sekarang hanya tawakkal je….yang penting aku sudah berusaha dan dah buat yang terbaik. Menghitung hari je la sekarang ni. Tentang kolej pulak, ni yang geram ni… ingatkan boleh lega hati bila dapat tau permohonan kolej dah berjaya untuk semester hadapan.. tapi ada fasa kedua pulak…lepas keputusan peperiksaan keluar, baru la keputusan kolej yang muktamad keluar. Takut x dapat kolej je. Bukan senang nak jadi NR. Perbelanjaan pun akan lebih. Tapi, aku x boleh terlalu risau, insyaAllah akan dapat. Cuti semester ni boring jugak..aku sebenarnya nak kerja…tapi takut pulak papa aku x bagi…maklum la aku ni kan sakit dulu…mungkin dia risau kot jadi apa-apa kat aku. Tapi x pe la, cari je la kerja yang boleh dibuat dalam umah ni….hahahahahaha….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan