Selasa, 7 September 2010

Tiba Di Rumah Dengan Selamat

Setelah hampir 2 bulan tidak pulang ke rumah kerana menuntut ilmu dunia dan akhirat..akhirnya aku sampai juga di rumah ni....Ya Allah, aku bersyukur sangat kerana dapat balik.....rindu yang teramat sangat pada papa, mak dan adik-adik....apa lagi...ni la peluang aku nak sakat adik-adik aku....terutamanya adik bongsu aku...hehehe....suka3...untuk mengeratkan silaturahim antara kami....Tapi risau pun ada....term paper BEL311 perlu disiapkan dalam masa cuti ni...Semoga urusanku dipermudahkan oleh Allah s.w.t....Amin....Entah la, kenapa malam ni langsung x dapat nak lelapkan mata...puas ku mencuba untuk tido....emmm....tapi entah kenapa jugak fikiran ku tiba2 teringat zaman sekolah rendah...Macam2 kenangan ada....tergelak seketika aku....Rindu sangat pada guru-guruku....Bila la agaknya dapat bersua.....InsyaAllah...pasti bersua balik suatu hari nanti....Masa menentukan segala-galanya.....Sementara x de keje, masa ni la aku perlu siapkan segala assignment dan cover balik topic yang aku miss kuliah hari tu.....INSYA-ALLAH, SEGALANYA AKAN BERJALAN LANCAR....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan