Khamis, 2 September 2010

Fasa Terakhir Ramadhan...Balik Kampung...

Masa pantas berlalu....Kita sudah berada di fasa terakhir RAMADHAN tahun ni....Semoga aku dapat berjumpa lagi dengan Ramadhan...Semua student sudah x sabar nak balik kampung....termasuklah aku....Tapi ibadah jangan diabaikan...Hati memang dah berada di Kelantan....Rindunya aku pada keluarga, jiran2 dan kawan-kawanku....Hampir 2 bulan x balik umah.....RINDU SANGAT......aku ada hadiah yang istimewa buat ibu dan ayahku....Tunggulah bila tiba masanya....Majoriti student balik 3/9.....tapi aku balik 5/9......4/9 masih ada test....tapi dining dah tutup....macam mana nak beli makanan buka puasa.....terpaksalah beli kat luar nanti....SEMOGA SEMUA YANG BALIK KAMPUNG, SELAMAT TIBA KE DESTINASI MASING-MASING....Amin....

SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI.....MAAFKAN SEGALA SALAH SILAP.....DAN AKU JUGA SENTIASA MAAFKAN SEMUA ORANG.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan