Sabtu, 31 Julai 2010

Tekanan Hidup Di Kampus

Hari demi hari di kampus membuatkan aku tertekan....Tapi aku mengerti....hidup x akan lari dari masalah......apatah lagi sebagai seorang pelajar....tekanan tu memang wajib ada...Cuma atas diri sendiri, macam mana nak handle tekanan tu....Setakat tekanan belajar...aku x kisah lagi...Tetapi satu masalah ini membuatkan hampir satu minggu air mataku berlinangan....Mesti orang ingat pasal lelaki...tetapi TIDAK....Kalau ikutkan masalah itu hanya kecil, tetapi diperbesarkan...X apa...Setelah dua orang sahabatku, dan teman FB iaitu kak ida, sara, abg hafiz, kak ina, abg ley dan lain-lain bagi sokongan dan nasihat kepadaku...Alhamdulillah, aku boleh bangkit semula....Allah s.w.t sentiasa bersama hambanya...Cukuplah Allah s.w.t mengetahui niatku...Pandangan Allah s.w.t lebih penting daripada pandangan makhluknya....Terima kasih kepada individu-individu yang memberi banyak nasihat pada nani....Test pun dah makin banyak...Masa pun pantas berlalu.....Hanya tinggal berapa hari je lagi...Ramadhan akan menjelma...Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan....Aku tidak boleh patah semangat......perjuangan pasti diteruskan......TAKBIR....ALLAHHU AKBAR...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan