Ahad, 18 Julai 2010

2 Minggu Kuliah Dah Berlalu

Sedar tak sedar, sudah 2 minggu aku menghadiri kuliah sejak semester baru dibuka..Alhamdulillah, aku tiada MC lagi setakat 2 minggu ni...Aku amat berharap semester baru ni, kesihatan ku baik2 saja....InsyaAllah, jika diizinkan Allah S.W.T...Semester ni aku part 3 dalam jurusan Diploma Sains Kuantitatif...Semester ni ada 5 subjek yang aku ambil....MAT233(Calculus II), MAT222(Mathematical Logic And Proving Techniques), ECO101(Principle Of Economics), BEL311( English For Academic Purposes) dan CTU211( Sains Dan Teknologi Islam).....Semua subjek ni ada final examination....Untuk kokurikulum aku tetap mengambil HKR211(Kekeluargaan Islam)....Emm...semasa sesi kuliah kesemua subjek....satu subjek je aku blurr.....ECO101.....Bukan main pantas pensyarah tu ajar....First kuliah, dah habis 2 bab.......Ramai jugak sahabat-sahabatku yang x faham.....Mungkin.....sebab buku x dapat lagi....X pe la....aku akan study lebih untuk subjek ECO101 tu....Aku x puas hati selagi aku x faham apa yang pensyarah tu ajar....So, kerja lebih sikit ya hanani.....Alhamdulillah semester ni semua pensyarah aku baik2 semuanya...Tiada yang strict sangat....huhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan